05 May 2010

Semangat Baru.....

Hari ni saya mendapat semangat baru. Kenapa? Sebab semalam semasa berkunjung ke sebuah IT store, saya berjaya mendapatkan cd tutorial lengkap pembelajaran software multimedia yang sedang saya pelajari.

Semoga sesi pembelajaran saya lebih lancar. Target saya, awal bulan depan saya dapat mulakan projek pertama saya. Memang tak sabar rasanya, sebab market survey yang saya buat menunjukkan produk yang sedang saya usahakan masih belum ada di pasaran, dan saya yakin permintaan terhadap produk tersebut amat tinggi.

Saya berharap produk saya nanti menjadi produk pertama di pasaran tempatan. Andai projek pertama ini berjaya, sudah ada senarai projek seterusnya yang saya rancangkan. Dan setiap hari saya tidak lupa untuk memanjatkan doa semoga hasrat murni saya akan tercapai dengan izin dan panduan dariNya.....

No comments:

Post a Comment