04 May 2010

Coretan Dari KL

Saya dan suami sekarang berada di KL kerana suami menghadiri kursus di sini. Manakala saya sekadar menemani di samping ambil peluang rehatkan fikiran daripada rutin pejabat. Bukan juga berehat sepenuhnya, ada juga kerja-kerja pejabat yang 'diusung' bersama.

Petang semalam kami sempat ke Plaza Low Yat. Mulanya suami hanya berhasrat untuk upgrade laptop saya supaya lebih 'berkuasa' untuk perisian multimedia, tapi sudahnya beliau membeli laptop baru untuk saya.

Pesan suami; "usahakan sampai berjaya projek multimedia tu". Terharu rasanya dengan sokongan suami. Laptop baru ni memang lebih baik, dan yang saya paling suka kerana saiznya yang kecil dan ringan, mudah saya bawa ke mana-mana. Dengan adanya laptop baru ni memang banyak membantu kerana lepas ni saya tak lagi 'diganggu' oleh anak-anak yang memang suka menonton cerita kegemaran mereka menggunakan laptop saya. Terima kasih suami tersayang....

No comments:

Post a Comment