23 May 2010

Mampukah Jadi Realiti?

Dah beberapa hari tak sempat update blog. Sebenarnya beberapa hari ni saya banyak dapat idea baru untuk projek WAHM ni. Tapi agak ragu-ragu yang mana paling berpotensi. Kadang-kadang rasa putus asa, mampu ke saya berjaya jadi WAHM?

Halangan utama untuk saya bertukar status kepada WAHM ialah komitmen kewangan. Selain membantu mencukupkan keperluan keluarga, ada hutang-hutang yang belum langsai, perlu juga membantu ibu serta adik-adik yang masih belajar. Jadinya saya perlukan kewangan yang betul-betul stabil kalau nak resign dari kerja sekarang.

Tapi takpelah.....saya serahkan segalanya kepada Dia Yang Maha Kuasa. Saya yakin Allah telah merencanakan yang terbaik untuk diri saya, dan pastinya perancangan Allah di luar jangkauan hambaNya...

2 comments:

  1. terima kasih kak mas bagi semangat kat saya. saya harap saya tak patah semangat, saya anggap ini sebagai cabaran kecil sebelum saya berjaya capai impian saya.....

    ReplyDelete