25 April 2010

SEMOGA IMPIANKU AKAN MENJADI KENYATAAN...

Salam perkenalan kepada semua...

Saya baru berjinak-jinak dengan dunia blog ni. Ini sebagai langkah permulaan untuk mencapai impian saya menjadi seorang WAHM (Working At Home Mama).

Buat masa ni saya baru memulakan langkah pertama untuk memulakan bisnes online. Untuk 'projek' pertama ni saya kena pandai guna software multimedia...itu yang tengah pening ni. Rupanya bukan senang nak belajar multimedia ni, tambahan pula saya ni 'berkecimpung' dalam bidang perakaunan...memang jauh benar bezanya.

Saya target untuk launch 'projek' pertama saya hujung tahun ni. ada masa 8 bulan lagi. Hari ni rasa macam dah putus asa...tapi bila bayangkan indahnya bergelar seorang WAHM, saya kuatkan semangat dan minta petunjuk daripadaNya.

Saya mengalu-alukan teman-teman yang 'seiring sejalan' dengan saya, sama ada telah atau pun dalam 'perjuangan' untuk menjadi seorang WAHM, agar kita dapat berkongsi idea dan pengalaman.

Semoga impian kita akan jadi kenyataan...

No comments:

Post a Comment