27 April 2010

HARI YANG TENANG

Semalam adalah hari yang tenang bagi saya. Urusan di pejabat pelanggan berjalan dengan begitu lancar, malah layanan yang diterima juga sangat memuaskan. Pulang ke rumah seperti biasa menguruskan anak-anak yang walau pun sesekali ragam mereka menguji kesabaran seorang ibu, tapi amat membahagiakan.

Sekarang anak-anak dah boleh diharapkan untuk bantu kerja-kerja rumah. Aliya walau pun baru 3 tahun, tapi cukup rajin tolong sidai baju. Daniel pulak sejak 2-3 hari ni rajin tolong angkat pakaian dari ampaian. Terima kasih anak-anak umi sayang....

Semalam saya juga rasa amat gembira sebab saya berjaya meningkatkan kemahiran multimedia saya. Walau pun masih banyak yang perlu dipelajari, tetapi kejayaan kecil tu amat besar maknanya bagi saya.

Saya akan meneruskan kembara perjuangan saya untuk mencapai cita-cita menjadi suri rumah bekerjaya... Insya allah...

No comments:

Post a Comment